Konu
3G mi?Adsl mi?
29-07-2009, 19:10:09
#4
Anarchist
Ne 3g si yaw anlamıyorumda kullanmayıda düşünmüyorum 3g yı.
Ben böyle iyiyim 8mbit internet ile