Yazıların tamamını Bold ( Kalın ) Şekilde yazmışsın düzeltmelisin, aksi taktirde banlanabilirsin.

Genel forumlara bir yenisi daha eklenmiş. Büyümek oldukça uğraştıracaktır. Umarım istediğiniz hedefe ulaşabilirsiniz, hayırlı uğurlu olsun.