3-5 yoruma bakarak kesinlikle iş yapmayınız...

oylama sunalım

ben kötü bir firma olarak biliyorum ve aklıma kazılı çnki sitelerinde 30 gün içinde geri ödeme yapıyoruz diyorlar geri ödeme istedim %30 felan kesinti yapmışlar sonra sordum niye eksik ödediniz diye geri ödemelerimizde kesinti yapıyoruz dediler... :@

10 gb reseller almıştım geçen seneydi sanırım ödeme yaptım hosting yok ortada

telefon açıyorum cevap yok

1-2 kere bağlandım taşınıyoruz dediler sonra taşındık gerekli düzenlemeleri yapıyoruz diyorlardı sonra tekrar aradım bana kalkmış plesk yerine entrenix diye dandik bir server kontrol sistemi sunmuş bi işe yaramıyor anca hosting açıyorsunuz özellik bile belirtilmiyordu o zaman şimdi nasıl bilemiycem...