Plesk ile otomatik olarak gelen
mail enabled programı için kullanacağım. Daha doğrusu
şuanki sunucuda merak mail yüklü, yeni bir sunucu kiraladık ve onda da plesk panel yazılımı var. Bu sunucuya merak mail yüklemeyeceğiz Plesk yazılımının mail ara yüzünü kullanacağız. Ara da da diğer sunucudaki mail arşivlerini çekmek istiyoruz.
Yani daha önce merak webmail i kullanıp maillerine bakan kişi yeni sunucuda horde ile webmail girişi yaptığında aynı arşivine ulaşmalı.
Amaç bu
Umarım anlatabilmişimdir.