masteRy100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef bu domainin sonu hüsran hocam dizinin tutmayacağı acayip sırıtıyordu. 40 TL'den açmışsın en azından maliyeti kurtarayım diyorsun ne de olsa .tv domain. ***** için düşünülebilir . Hayırlı satışlar hocam.
yorumunuz için teşekkurler.

Telif dışında yorum yazanlara -rep vereceğim bilginize.