UniBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayirli Olsun Dostum Siten Forum Güzel Ama Bence Site Girişi Birazdaha Ciddi ve Görsel Yapabilirsen Daha Güzel Olabilir, Biraz Giriş Basit Kaçmış.
Siteniz Girişi İçin İstersen Sana Yardımcı Olabilirm.
Unibilisim-İnternetHizmetleri
Öncelikle yorum için teşekkürler.Yardım konusu ücretli/ücretsiz ?