niye karşı çıksın ki. Ne hakkı var. 2 temmuz da yaptığım satışlar için bana eylülün 15 inde ödeme yapacak. Ayrıca burdan kınıyorum reklamdor u. 40 TL için eylül 15 e kadar bekletilir mi