Konu
Forumda ilk. Satılık reklamdor hesabı
16-07-2009, 11:43:01
#3
kasparov108
niye karşı çıksın ki. Ne hakkı var. 2 temmuz da yaptığım satışlar için bana eylülün 15 inde ödeme yapacak. Ayrıca burdan kınıyorum reklamdor u. 40 TL için eylül 15 e kadar bekletilir mi