Bana göre Microsoft Bing ile payını alabilir ama Google'ın işletim sisteminde pay alma gibi konusu olamaz.

Ücretsiz dağıtması gerekiyor işletim sistemini ve %90 öyle yapacakta.

Ortam gerçekten güzelleşiyor bu işletim sistemi fiyatlarını düşerebilir.