bende 3 ay önce vazgecmiştim,tekrar deneyeyim dedim ve farkettim ki en büyük rakibim editör orda : D
eklenecegini hiç ama hiç düşünmüyorum,sadece sinir anı ile acılmıs bir konudur,yoksa ufak cocuklar gibi ağlak konular acmam : D