Kusura bakma ama çok saçma olmuş site.
Ayrı taraftar gruplarının videoları tek bir sitede toplanmamalı.
Tasarım da kötü bence.
Bilmiyorum ama ben beğenmedim, bu benim yorumum.
Bir de "holigan" biraz ağır kaçmamış mı? Ordaki videolarda ben holiganlık falan göremedim.