Bırak kızı hayatını yaşasın. Sende git hayatını yaşa.
Öte yandan o yazdığın slogan gerçekten çok kötü.
Bir şeyler yaşanılabilir, bitebilir, bunları kabullenmek lazım.
Kızları karalamak kolay, onun hayatını hiç mi düşünmedin zamanında o yazıyı yazarken?
Allahtan silmişsin. Bence kapat siteyi,hiç uğraşma, git kendi işlerine bak.