ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarımı daha güzelleştirebilirsin.Kırmızılar fln olmamış sanki...
kırmızıdan başka bi arkadaş daha şikayet etti
önümüzdeki günlerde tasarımı değiştiririz ozaman

önerileriniz ve yorumlarınız için teşekürler