Sebebini söyliyim. litespeedden önce tek forumun vardı şimdi 2 forumun ve vbseo kurulu bunlarda ve ayrıca xcache vardı. Bunları tahmin üzerine söylüyorum

her forumuna cache için ayrı prefix tanımlaman gerekli.
Anlattıklarının aynısını daha önce yaşadım ordan biliyorum