Merhaba ,
Site hakkında ki görüşlerinizi ve neler yapabilirim bu konudaki bilgilerinizi paylaşır mısınız ? ( yanlış yaptıklarım , eksikler , fazlalıklar , olması gerekenler )
Görsel açıdan bir değişiklik yaptım.Fakat Sidebar login eklentisi sadece ana sayfada biraz büyük çıkıyor.Baya uğraştım ama çözemedim.Dİğer sayfalarda o da düzelmektedir.
Mozilla firefox ile düzgün göstermektedir.IE ile denemedim henüz.
Site ;
Burak Beliktay 'ın Kişisel Bloğu - Beliktay.neT