Konu
ücretiyle vserver ayari yaptirilacak
06-07-2009, 15:56:56
#4
penalty
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@creep
hocam size sanırsam ÖM yollanmıyor. o nedenle msn adresimi iletemedim.
xxxx.de eklerseniz sevinirim.