bu arada sitemizin logo sunu yapan r10.net üyesi sevgili Can ( Spectacle Ajansı ) a teşekür ederim buradan.

değerli yorumlarınız için teşekürler arkadaşlar. maddi beklenti ile açmadım elimde güzel domain vardı birazdaha para harcayıp siteyi açtım. umarım topluma faydalı olur.

diğer arkadaşlarında yorumlarını bekliyorum