Neden herkes c2q serisi işlemci kullanırken bu c2d diyerekten takılanlar olabilir, E8400 ciddi anlamda işlemci harikasıdır bazı c2q modellerinden daha üstün bir performansa sahiptir.
Örn; 440 Domaini bu işlemci üzerinde barındırıyorum;
Alıntı
top - 12:37:14 up 1 day, 3:10, 1 user, load average: 1.28, 0.74, 0.55
Tasks: 179 total, 2 running, 176 sleeping, 0 stopped, 1 zombie
Cpu(s): 16.3%us, 2.5%sy, 0.0%ni, 78.9%id, 2.3%wa, 0.0%hi, 0.0%si, 0.0%st
Mem: 3097576k total, 2712760k used, 384816k free, 230948k buffers
Swap: 2031608k total, 62892k used, 1968716k free, 2039724k cached
Başka söze gerek yok sanırım, yüksek işlemci gücüne ihtiyaç duyanlar için harika bir fiyat. Zaten bu adamların kalitesini de herkes biliyor, yanlış anlaşılma da olmasın kendileriyle tanışmışlığımız yok.