endlessdark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"-" boşluk olarak değerlendirildiği için ikinci domaini tercih ederdim.
Hocam ankete oy verin de ona göre bir fikir belirebilir kafamızda; yani çoğunluğa uyabiliriz. Şu an boşluksuz önde ama tekrar diyorum uzantıları da dikkate alın.