Konu
Siz olsaydınız hangisini seçerdiniz?
05-07-2009, 03:00:04
#3
gnydgn
endlessdark adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
"-" boşluk olarak değerlendirildiği için ikinci domaini tercih ederdim.
Hocam ankete oy verin de ona göre bir fikir belirebilir kafamızda; yani çoğunluğa uyabiliriz. Şu an boşluksuz önde ama tekrar diyorum uzantıları da dikkate alın.