PizereH henüz yenisin sanırım bold yazı yazılmaz burada

burada iyi ticaret oluyo ne tutturursam kâr mantığıyla gelmişsin ama yanlılıyorsun burda da vbulletinden anlıyan insanlar eklenti yazanlar var.