Googledeki mühendislerde nal topluyor.

Böyle bir şey kimsenin aklına gelmeyecek mi diye düşünüyorsunuz. Bakın çoğu adsenseci niye dert yanıyor. Diyorlar ki tıklama 100 ama 1 dolar bile kazanamıyorum. Tık başına 1 cent ve hatta bazılarında vermiyor diye dert yanarlar. Bu yaklaşık 2 yıldır böyle devam edip duruyor. Nedeni ise son 2 yıldır yoğunluklu olarak bu tip hesapların kullanımından gelmektedir. Siz 14 TL yatırırsınız 7 TL sini hesap için geri kalan yarısını ise kendi bakiyenize yüklenir. Google aramalardan değil ama içerik ağından (yani sitelerden) yapılan tıklama tutarını bu gerçek ödenmiş tutardan düşer. Dolayısıyla reklam veren 0,15 bile verse içerik ağı için reklam alan site sahibinin bundan dolayı alacağı tutar 0,01 dir. Adsense kullanıcılarını buraya davet edelim, içinde bulundukları durumu açıklasınlar. Niye herkes yabancı ülke reklamlarını sitesine çekmeye çalışıyor. Çünkü onlar biz Türkler gibi bu tip olaylara başvurmuyor. Google gözündeki itibarımızı biz zedeliyoruz. Googleyi sevdiğimden değil ama onsuzda olmuyor kabul edelim. Bindiğimiz dalı kesmeyelim.
Şuan arkadaşın ve benim söylediğim olayla 100 tıklamaya 1 dolar alamamanın alakası varmı sence?Google hile yapmayan ülkelere cebinden mi para veriyo?Yabancı ülkelerde özellikle amerika gibi ülkelerde emin ol daha çok hile var.O yüzden her konuda biz türkler biz türkler demekten vazgeçelim artık sadece rekabet yok olay bu kadar basit Türkiye'de 10 tıka 10 dolar veren kelimelerde var