Aha buldum

Bak şimdi verdiğin eklentiyi indir yükle foruma. vb ayarlarına gir Spam Management seç. sonra ayarlarda en üstte Anti-Spam Service akismet yap kaydet işte oluyor konu içinde falan.
hatta locale kurdum <a href="http://www.okankalo.com" rel="
nofollow" target="_blank">http://www.okankalo.com</a> böyle oldu
gerçektende oldu bu kadar süper olmak zorundamısın ya

++