Bütün bunlara ek olarak tasarımsal açıdan düşünecek olursak DLE'ye pek ilgi olmadığı için tema sayısı şimdilik çok az ; ama ilerde epeyce gelişecektir.Wordpress'te güzel temalar var ama bence hoş görüntüler çıkmıyor.Joomla için süper ötesi temalar tasarlanıyor.Tabiki bütün bunlar bence !