Eline sağlık güzel olmuş ancak grafik açısından geliştirilmesi lazım bence

bir sır vereyim photoshop ile 2. çizimim olsun o kadarcık inşallah başka sürüme daha iyisini yaparım birde css öğrenmek lazım oda ayrı konu, ayrıca teşekkürler görüş ve yorumun için