Blög yazmamın sebebi ego tatmini heralde bende bilmiyorum. Logo, logo denilmez banner diyelim tema renkleriyle uyumlu olmasını istediğim için o şekilde yaptım bir anlık çıkmış bir şey o kadar da üstüne düşmedim.
Yorum ve eleştiriler için teşekkürler.