Siteye girdiğimde ilk dikkatimi çeken şey logo oldu.Logoyu kim yapmışsa kenarları tırtıklı olmuş.Site aşırı derecede beyaz hani tek renk üstünden yine sade bir tema yaparsanız iyi olur kanaatindeyim.Yada üst tarafa bir renk değiştirici javascript yazabilirsiniz diye düşünüyorum...
Onun haricinde gözüme batan pek birşey yok.Hayırlı olsun...
Teşekkürler Yorum için bunu dikkate alırız