evet anlamadıgım bişey var bende lisanssiz bir kötü bir siteyi şikayet ettim kötü içerikli yine kapanmadı vbulletinden
Hocam kapatmazlar doğal lisanszı sitenin büyümesini beklyorlar sonra bakmışsın bir mail.Siteniz 2 gün içinde kapanacak lütfen lisans alın