Belki ben göremedim ama; savaş alanları haritası ve nerelerde ne gezilebilir tarzında bir sayfa eklemeniz gayet yerinde olacaktır.
Çanakkale kendi naçizane fikrime göre hakettiği değeri almayan bir şehir. Ben Tekirdağ'lıyım. Defalarca Çanakkale'ye gidip ecdadımızın savaştığı, şehit düştüğü yerleri gezdim. Eskiden sardalya konservesini çok severdim. Feribota binmeden önce yerdim hep. Sonradan sonraya tadı ya değişti, ya benim ağzımın tadı bozuldu.
Sağolsun üniversitede Çanakkale'li bir arkadaşım vardı. Çanakkale Boğazı'nda oturup karşılıklı bir rakı içemedik ona yanarım. Aslında söylenecek çok şey varya Çanakkale için. Söyleyemedikleri de siz söyleyiverin

Başarılar dilerim.