gmail.com/a'yı biliyorum zaten.

Ama ordan mail alıp,

1) live.com'a kaydolmuyor .
2) Msni açtığınız hesapla gmaili açıp mail okuyamıyorsunuz.

Sen nasıl yaptın Priapos?