Konu
Imagenic.net Yeni Tasarımı ile 1.Yıl Şerefine Huzurlarınızda
04-06-2009, 20:15:53
#4
Gwindor
teşekkürler tasarım konusunda pek iyi değilim aslında öyle yabancı eleman yamuk yapınca kendim yaptım logo konusunda yardımcı olabilecek arkadaş varsa aslında çok makbule geçer