50 lira prim kesiyormuş kazançtan.. ben bunu denemek için kaydolsam verim alamasam nolacak.. kaydolduğunda 50 lira borçlanıyorsun diyor?
Ücretsiz üyeliği seçersen, 50 ytl sana borç veriyor, parasız üye olduğun için, senden daha sonra alırım diyor. Daha sonra kazancın olunca sana verdiği 50 ytlyi kesiyor kazancından, o kadar.
Verim derken? 1 üye zaten 4ytl getiriyor.. (ücretsiz üyelik ayrıca)
+ 12 kademeye kadar üyenin yaptığı her üyeden 3 ytl - 2ytl.. kazanıyorsun..
Verim almaman imkansız, dikkatli incele.
Ne kadar kazanırım bölümünden hesaplayıcıyla kazanma miktarını hesaplayabilirsin..