project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi paketi kullanıyorsun ? ve cpu oranın anlık ne kadar ?
[media]http://i41.tinypic.com/w7dcsm.png[/media]
cpu %2-3 ü geçmiyor.
Package: Baby Croc