ecelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sende varya bulmussun bedava reklami caktirma iste saka saka
adama ulastiginda niye koydugunu ögrenince buraya yazarmisin cok merak ettim simdik
valla mail de attim verirse domaini bana satsin diyede yazdim boyle kopyacilik olmaz resmen ayip yani.
bu arada reklam yapmis ama link vermemis bu tamamiyle kendi yararina bir davranis olsa gerek, zaten sitedeki butun yazilar mutlaka bir yerden alinmis...
bize yaramaz dahada kotu eder