sitesinde bir iletisim bolumude yok, whois sonuclarinda cikan mail adresine biseyler yazacam, ya bana satsin yada bu kopyacilik isini kenara biraksin .

bu sekilde reklam oluyorsa da istemiyorum usta, kendine kalsin..