Her ödeme yapan Güvenli mi olmuş oluyor??
belki adamlar sayaçlardan eksik sayıyor??
veya başka bir şekilde ödememizde eksiltmeler meydana gelebiliyor??
bende Softreklam Kullanıyorum ödeme yapıyor kimse beni buradan yanlış anlamasın?
ben arkadaşın
Alıntı
Softreklam dan ödememizi aldık artık sürekli kullanacağız bu mesajı akıllarında soru işareti kalanlar için yazdım güvenle kullanabilirsiniz..
lafına karşılık söyledim