frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İhtiyacımız vardı ülke olarak...
Cevabını anlayışla karşılıyor ve haklı olduğunu belirtmek istiyorum dostum. Ancak olaya şöyle bakmanıda tavsiye ederim: " Sadece eğlence ".