video sitesi olmayanlar yorum yapamıyormu ? - ne acayip bir başlık

neyse gel gelelim senin sitene

* footer öyle böyle çöplük olmuş (daha topluk bir footer olabilirdi)
* tema çok kapalı tonlardan seçilmiş (daha açık ton tema seçebilirdin)

önemli 2 sorun bu , diğerlerini arkadaşlar söyler zaten