Yorumunun ıcın tsk ederım hocam bu beta tasarımımız sımdılık desem yerıdır ,diğer hafta bır kac yerınde onemlı bır oynama yapıp daha gzl bır hala getırcem.Bu arada msnınızıde ekledım