Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten pogoyu her yerde yapamazsın Çok nadir trash / death konserler düzenlenir. Onları yakalamak ve sağlam kadro olması lazım. Kafa dengi adamlar olacak, alkole de doymuş olacan. Sonra yardıracan. Metalcore 'da da yapıyorlarda onlarınkisi dandik oluyor. B*kunu çıkartıyorlar resmen. Dışardan izlerken bile insan gülüyor
Yağlı güreşide çimen restaurantta cigara içip yapanlardan başka görmedim
pogo çok yaptım gençken death metal grupta elektro çalıyordum ama yağlı güreş beni aşar