Zaten pogoyu her yerde yapamazsın

Çok nadir trash / death konserler düzenlenir. Onları yakalamak ve sağlam kadro olması lazım. Kafa dengi adamlar olacak, alkole de doymuş olacan. Sonra yardıracan. Metalcore 'da da yapıyorlarda onlarınkisi dandik oluyor. B*kunu çıkartıyorlar resmen. Dışardan izlerken bile insan gülüyor

Yağlı güreşide çimen restaurantta cigara içip yapanlardan başka görmedim
pogo çok yaptım gençken death metal grupta elektro çalıyordum ama yağlı güreş beni aşar