rapley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir forum olmuş.
Ama biraz fazla kapsamlı gibi geldi bana, amacının dışındaki bölümler çıkarılırsa daha güzel olur bence.
başarılar..
Gereken Yapıldı. Fazlalıkları Forumdan Çıkarttım.
Yorumun için Teşekkür Ederim Kardeşim.