Konu
İlahi Sanatçısı Osman Erdoğan Resmi Sitesi
24-05-2009, 11:55:31
#2
demreli
Üyeliği durduruldu
Allah-u ALLAH ilahisi çok güzel.ama ilahide müzik olmasa daha güzel olur ..