Arkadaşlar elimde sonokul.com diye bir domain vardı. Boşa gitmesin değerlendireyim dedim ve forumların cıkının çıktığı bu dönemde ödev forumu gibi bir şey açtım. Site hakkında görüşlerinizi alabilir miyim. Bi' el atmadığım forum kalmıştı onu da başardım
Tutma ihtimali zor da olsa Nasrettin hoca nesli olarak "ya tutarsa" mantığıyla yola çıktım
Görüşlerinizi eksik etmezseniz sevinirim.
site: Sonokul.com Öğrencilerin paylaşım alanı. - vBulletin