Hocam bir defa sürekli arka arkaya mesaj atıp duruyorsun.Ekleyeceğin bir şey varsa son mesajının altına ekle.Bu ne sürekli cevap yazıyorsun.Sonra tekrar kendi cevabının altına cevap yazıyorsun..