Konu
Fragman sitesi açmayı düşünüyorum...
14-05-2009, 22:29:26
#3
winmyson
bence de birşey olmaz diye düşünüyorum ancak çok site dolaştım sadece 1-2 site indirme linki vermiş onun için böyle bir konu açma gereği duydum.