Konu
Akvaryum ve Akvaristleri Buluşturan Ülke Akvanusya
12-05-2009, 20:38:17
#4
akvanusya
Beğeniler için teşekkürler.
RocK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
forum olmasaydı daha güzel olurdu bence, hayırlı olsun.
Amacım forum kurmaktı zaten..Portalsız olarak özellikle kurdum.Teşekkürler eleştiri için.