Beğeniler için teşekkürler.
RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forum olmasaydı daha güzel olurdu bence, hayırlı olsun.
Amacım forum kurmaktı zaten..Portalsız olarak özellikle kurdum.Teşekkürler eleştiri için.