Konu
kendi pc me 2003 + plesk kurdum, yorumları bekliyorum
09-05-2009, 01:25:03
#3
helperman
Merhaba
Nasıl yani bu işi evinizden mi yapıyorsunuz normal adsl hatından ?
Vallahi bravo öyleyse.