hep kaspersky la nod32 arasında kalmışımdır her ikisinide kullanmışımdır. nod32 yi beğensemde kullanamıyorum hep orada bi K harfini gözüm arıyo neyse yeniden nod32 ye geçmek istedi canım bide virus konusunda kasperskydan 1 adım önde.