Konu
FMBilgi.com | Football Manager 2009
07-05-2009, 17:24:05
#5
Asphocam
Tema'yı blog tarzında hazırlamayı düşündüm. Öbür türlü çok karışık oluyordu. İlerde temada değişikliğe gidebilirim.