Türk Milletindenim Diyen Her İnsan, Öncelikle ve Mutlaka; Türkçe Konuşmalıdır.
Mustafa Kemal ATATÜRK.
Hocam sana sonuna kadar katılıyorum. Kısaltmalar oluyor bizlerde yapıyoruz. Ama "Emo" Türkçe'sinden bende nefret ediyorum.
Siteye gelince gayet Cancanlı bir tasarımı var. İçerik de bayağı bol görünüyor. Başarılar Dilerim..
Saygılarımla..