Hocam adminsin

Adminden birkaç seçme mesaj.
"yoq bea abrtmayın o kadar bişi bilsem neyse dicem ama bilmiomki"
"ya introyu düzeltte intro koymasak daha iyi bence index baqımından? "


Üyelerden birkaç seçme mesaj
"lk başta begenmedım ama sen yaptıysan her shey saten guzel"
"Valla Şahsen Ben Beendim Güsel Olmuş Bide O Yorum Yazarken CevapLA Seçeneğini Kaldırsan Direk Yazsaq Daha Eii Olcaq Yannız Bide Ana SAyfa Seçeneğini Göremedim Onada Bi Baqıver.."

Bu tek konu ve ona yazılan cevaplar. Sitenin tamamı nasıldır bilinmez.

Memlekette sizin gibi arkadaşların sayesinde

Bakmak = baqmaq
iyi= eii
Şey = shey
Vallahi= Walla , Wallahi
.
.
.

Oldu çıktı. Nedir alıp veremediğiniz bu dilden. Admin bunları yapmış, e imam ve cemaat ilişkisi. Cemaate hiç bakmayalım biz en iyisi.

Ben sizin gibi cümleler kuranların barınamayacağından adım gibi eminim. Barınmalarını da zaten temenni etmiyorum. Bir Türk Webmaster'i önce dilini koruyacak.

Kısacası Temanız güzel. Dil sıfır.