Hocam,

Sen gec kalmissin...Digg treni coktan gecti...

1. Digg su anda nofollow.
2. Digg turk IP lerini pek ciddiye almaz. Sizin turkiyedeki 100 oyunuz belkide normal bir digg kullanicisinin oyuna esittir.
3. Digg'te turkce icerik koyarsaniz, diger kullanicilar aninda "dugg" lar. Yani siteyi gomerler. Siz daha cok israr ederseniz, digg.com sizin siteyi banlar. Yani sizin siteyi bir daha kimse digg'e ekleyemez.
4. Caktirmadan sayfalari eklemek lazim. Yani gunde 1-2 tane. Daha cok yaparsaniz, dikkat ceker. Her gun 2 tane sayfa ekleseniz bisey olmaz. Digg nofollow. Pek bir ise yaramaz.
5. Google digg icin onlemleri cok once aldi. Digg'in pozitif etkisini cok azaltti.
6. Turkce digg kopyalari (tusul, buzlla. limlk vs..) var, onlara asilin. Daha faydali olur. 20 kisilik gurup kurun, herkes birbirinin sitesini yukari ceksin. Sizin siteleriniz hep yukarida olur. Daha cok ziyaretciniz olur.

Ben 2 sene once digg ile cok ugrastim. 20-23 tane site banladilar. Sonunda bi gun telefon ettiler, bir daha site yapip digg'e eklersen, verecegiz mahkemeye dediler. Tirstim, bir daha bulasmadim...

Illaki ingilizce olsun istiyorsaniz, stumbleupon'i birkalayin. Daha verimli olur.